• AgroEcoPower
  • DAF
  • Iveco
  • MAN
  • Mercedes Benz
  • Renault
  • Scania
  • Volvo
Pozor na ŠMEJDY!!!

Pozor na ŠMEJDY!!!

25.5.2017

Případy kdy se někdo vydává za naše pracovníky více >

Czech Truck Prix 2016

Czech Truck Prix 2016

30.8.2016

Evropský okruhový šampionát tahačů více >

ME v Driftech

ME v Driftech

8.8.2016

DRIFT GRAND PRIX více >

DRIFT GRAND PRIX

DRIFT GRAND PRIX

4.8.2016

ME v driftech 5.-7.8. Kopřivnice více >

Realizace

Realizace

16.2.2016

Volvo FH13 440, 2007 více >

Czechbus 2015

Czechbus 2015

3.12.2015

5. ročník veletrhu více >

Realizace

Realizace

2.12.2015

Volvo FH13 420 více >

CZECHBUS

CZECHBUS

20.11.2015

Veletrh autobusů a hromadné dopravy více >

Realizace

Realizace

9.11.2015

Iveco Stralis 420, 309 kW, 2010 více >

Produkty

Co je to optimalizace výkonu?

Neprovádí se žádný mechanický zásah do motoru. Společnost Truckecopower provádí chipování úpravou softwaru, konkrétně přeprogramováním EPROM paměti (Erasable Programmable Read-Only Memory), tedy elektronického paměťového bloku se sériovým programem v řídící jednotce. Má to tu výhodu, že přeprogramovaná řídící jednotka "si je vědoma" svého přeprogramování a komunikace po sběrnici Scanbus tak není ovlivněna. Takže například pokud by byla na stroji sledována on-line spotřeba nafty, nebyla by ohrožena reálná data.

 

Jak tedy služba od Truckecopower vypadá?

Technici společnosti Truckecopower přijedou k zákazníkovi a domluví se na jeho požadavcích a očekávání. Aby byla zachována životnost jak motoru, tak i dalších komponentů stroje a bylo možné plnit platné emisní normy, může se stroj vybavit pouze určitým výkonem. Před chiptuningem je provedena diagnostika a přes zásuvku On - Board Diagnostics případně přímo z řídící jednotky přes BDM rozhraní je zálohován původní software, takže úprava řídící jednotky je kdykoliv vratná. Nový software je individuálně připravený pro daný stroj tak, aby byly zachovány parametry životnosti a následně je nahrán zpět do řídící jednotky. Po této úpravě je opět provedena počítačová diagnostika a měření výkonu. Před předávkou ještě čeká stroj zkušební jízda a vystavení záručního listu. Majitel staronového stroje má možnost pět dnů od montáže své rozhodnutí vzít zpět a požádat o vrácení peněz i instalaci původního softwaru.

Větší výkon, menší spotřeba… Co přesně se tedy v chodu motoru změnilo? Softwarovou úpravou se optimálně upravuje charakteristika parametrů vstřikování, poměr vzduchu a paliva, délka vstřiku, tlak, množství paliva a také omezovač kroutícího momentu. Na grafu bychom názorně viděli nárůst točivého momentu a výkonu. Pomocí takové softwarové úpravy lze u přeplňovaných vznětových motorů dosáhnout nárůst výkonu 5 - 30% , a točivého momentu 5 - 25%. Průběh točivého momentu má navíc lepší charakteristiku v nízkém až středním rozsahu otáček.Snížení spotřeby pohonných hmot může být až 5 - 18%.